; Damiya Mysara ;: Baik & Jahat Akhirnya Bersatu Episod 2

29 Mar 2012

Baik & Jahat Akhirnya Bersatu Episod 2





Sambungan 

Ecah : Weh korang , kerja sekolah aku belom siap lagi lah . macam mane ni ??
Mila & Liya : Agak-agak lah kan , kitorang pon same !! ( nada kuat )
Ecah : Yang korang ni Over sangat apesal ?
Mila : WeiiWeii , tengok kat tangga tuh !
Liya : Ade pakwe aku ker kat situ ?  Wee ~
Mila : Kau ni tak habeshabes dengan mamat poyo tuh . Menyampah I !
Ecah : Korang ni , serius dowhh   kat tangga tu ada cikgu BM kita !
Mila & Liya : What ?? Apa kau cakap ? OMG .
Ecah : Weii , jom lah cepat . Nanti kita kena marah lagi . Kang tak pasalpasal berbekas lagi tangan aku nih . Atau muka korang nak aku bekaskan ?
Mila & Liya : Oraitt , Boss !

Ketika ingin menaiki tangga , geng Stilleto terserempak dengan geng Awesome . Geng Awesome(pengawas) telah menahan geng Stilleto kerana lambat untuk masuk ke kelas .

Mia : Eh , apesal korang tak masuk kelas lagi ?
Ecah : Suka hati kitorang lah . Ada menyusahkan kau ker ?
Mia : Of course ada . Kau orang ni menyusahkan aku kene tulis nama korang kat  buku laporan pengawas aku . Lagi satu , membazirkan dakwat pen aku jer . Korang ingat free ker ?
Liya : Memang free pon .
Mia : Kau ni kalau tak menyampuk tak sah ker ?
Liya : Oh , sorysory . Jangan marah-marah . Nanti cepat tua . Lari pakwa ;p
Ecah : Woii minah , yang kau bela sangat dia tu buat apa ?
Liya : Kau ni pon satu . Nak cepat jadi tua ker ?
Mia : Dah la tuh , korang ni satu geg pon boleh gaduh . Apedaa .... Eh , dari tadi aku tak dengar suara Mila . mana dia ?
Ecah : Betul jugak kau cakap . Eh , tu kan Mila . Dia lari-lari tu nak pergi mana ?
Liya : Dah sah kau bengap ! Kau tengok dia pergi mana tu , tandas kan ? Buta keah ? HAHA !  rilek - rilek . gurau jer >.<
Ecah : Eh mulut kau busuk betol lah , macam bau longkang !
Mia & geng : Dah la korang ni , Jom kita pergi tengok keadaan Mila kat tandas tuh .

Mereka berlari ke arah tandas yang hanya berdekatan dengan tangga di tingkat dua .

Liya : Weh , tunggu ar . Penat aku lari .
Ecah : Macam siput lah kau ni ! Tu lah , lain kali jangan makan banyakbanyak . Tengok lah macam kitorang ni         , slim jer tau XD
Mia : Alamak , ade minah dah perasan lah .
Hani & Yana : Dah lah , cepat lah kita masuk tandas . Kesian Mila tuh .
Ecah & geng : Yelahh mak nenek ....
Mia : Tak per , sabar jeee .....

Mulakan langkah dengan kaki kiri . Bermulanya kisah di dalam tandas ! HAHA .

Liya : Assalamualaikum !
Hani : Eh , ni kan tandas , berdosa lah !
Liya : Eh , aku lupa lah . Tq sebab tolong ingatkan .....
Yana : Tu lah , lain kali tengok dulu kat mana .
Ecah : Apedaaa kau ni ! Buat malu jer ....
Mia : Eh , Mila . Kau sakit perut ker ? Ni aku ada minyak kapak . Guna lah bagi hilangkan STOMACHACHE kau tuh .
Mila : Amboii , speaking nampak !
Mia : HEHE ;)
Ecah : Ishh kau nih Mila , aku ingatkan kau kene apa lah tadi . Rupanye sakit perut jer ? !
Mila : Lukenabeb ! HAHA .
Mia : Eh , dah la jom masuk kelas . Nanti cikgu korang mengamuk , geng kitorang tak ape , cikgu tak datang .
Ecah & geng : Yelahh ...

Geng Stilleto hanya turut kepada Geng Awesome kerana telah membantu Mila . Mereka malas untuk berlari SO mereka jalan ke kelas . Setibanya di depan pintu ...


BERSAMBUNG

# hye korang ! harap suka ya cerita ni . baiibaii . next time sambung episod 3 pulak yee ...

1 comment: