; Damiya Mysara ;: Contest | Aku nak LOMO by Cik Tyra Lee

17 Sept 2012

Contest | Aku nak LOMO by Cik Tyra Lee


Firstly , Kalau berminat klik banner .

LOMO waterproof you.
kat darat boleh guna, kat air pun boleh guna.
awesome kan ? right ? right ? HAHA ;D

10 Syarat Contest :
1. Buat 1 entry bertajuk "contest | Aku nak LOMO by Cik Tyra Lee"
2. Letak banner kat atas tu and link kan kat entry ni.
3. wajib join PORT BLOGGER BARU/LAMA kat facebook (KLIK)
4. wajib like page tyra uyura's members (KLIK)
5. wajib follow twitter @RarraLee (KLIK)
6. wajib tag 3 orang kawan and make sure mereka tahu pasal contest ni. (tak boleh "tag smua orang" or "tag anda yang baca")
7. klik >sini< , >sini< ,>sini< dan >sini< (tunggu sampai hbis loading taw)
8. oh, sebelum lupa.. promote sedikit pasal blog ni. 1 perenggan je pun okay. :) nak lagi best, buatkan banner :) -cadangan sahaja-
9. expired date 18 September 2012 pukul 11.59 p.m.
10. dah siap semua, tepuk tangan.. yey! (wajib..haha)-cadangan Cik Tyra Lee-

for winners : 
LOMO waterproof
(FOR TOP REFERRAL)
5x Hadiah misteri
 (untuk promoter
yang berjaya.)
Tag time : erin  , wani , akak nurha

 Okeyhh ! Sebelum lupa , ada part-2 nak puji blog Cik Tyra Lee neyh !
Memang cantik sebab kaler dia ohsemm . Kaler hijau yang boleh membuatkan mata kita lebih sihat apabila memandang . Yeah , that's right ! Tak caya ? cer buat senaman ( ngarut ) . Terserah lol ;p
Err , mula-2 bila tengok header dia , Eh , ni Elfira Loy ke ? Okayy saya tahu Akak Tyra kembang semangkuk . Ececeh ! ramai secret admire lettew . Kalah Elfira . kay tiada masa untuk kembang lagi kay ? Kfoinee -,-'

saya harap dapat menang contest ni !!!!
saya nak lomo

Kay , bubye ! sgale puji-pujian telah dibuat di atas . Lepas ni jangan ngigau kay ? >.<'
- Assalamualaikum -

No comments:

Post a Comment